Partner merytoryczny

Adresaci szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i pracowników działów: marketingu, sprzedaży, rozwoju, planowania itp. Geomarketing pomaga udzielać odpowiedzi na problemy operacyjne i strategiczne.

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu przybliżyć teorię GIS-u, geomarketingu i wprowadzić do korzystania z oprogramowania GIS.

Mocne strony szkolenia

Analizy geomarketingowe mają zróżnicowaną formę w zależności od potrzeb klienta i danych gromadzonych przez przedsiębiorstwa. Uwzględniają aspekt przestrzenny prowadzonej działalności i są wykonywane za pomocą systemów GIS na mapach cyfrowych. Badania geomarketingowe pozwalają minimalizować ryzyko błędnych decyzji oraz redukować koszty związane z działalnością firmy.

Wymagania:

Umiejętność analizy danych.

Parametry szkolenia:

2*8 godzin (2*7 godzin netto) wykładów i warsztatów (z wyraźną przewagą warsztatów).

Szkolenie prowadzone jest na najnowszej dostępnej wersji długoterminowej QGIS LTR – Long Term Release.

Program szkolenia

  1. Analizy lokalizacyjne – oparte głównie na analizie obecnej lokalizacji sklepów i danych demograficznych
  2. Analizy atrakcyjności punktów sprzedaży
  3. Analizy konkurencji – lokalizacja obiektów świadczących podobne usługi, badanie „efektu kanibalizmu”
  4. Analizy grup docelowych (charakterystyka klientów, zachowania konsumentów)
  5. Przestrzenne analizy sprzedaży
  6. Planowanie kampanii reklamowych (np. lokalizacja billboardów)
  7. Analizy sieci dystrybucji
  8. Analiza danych przestrzennych

Pytania?

* Wymagane.


Konsultant on-line
Skorzystaj z usług naszego konsultanta on-line.
Naciśnij przycisk ‘Skorzystaj’ aby przejść do okienka czatu
Kontakt
ul. Nowogrodzka 62c
02-002 Warszawa
Telefon +48 22 2035600
Fax +48 22 2035601
Email