Adresaci szkolenia

Manager IT/Menedżer IT, Product Manager, Product Owner, Kierownik zespołu

Mocne strony szkolenia

Szkolenie prowadzone przez praktyka zarządzania na realnych case’ach ma pomóc menadżerom w trudnej sytuacji jakiej jest branża IT. Nastał rynek pracownika. To specjaliści coraz częściej decydują w jakiej organizacji chcą pracować i czy dany zespół im odpowiada. Przed menadżerem postawiono trudne zadanie utrzymania zespołu, podnoszenia jego efektywności i jednoczesnej realizacji celów biznesowych. Dodatkowo różnice w mentalności i oczekiwaniach młodego pokolenia sprawiają, że nawet doświadczeni zarządzający często nie rozumieją swojego zespołu. Bez poszerzenia wiedzy na temat wpływu organizacji pracy, sposobu planowania zadań i oceniania na motywację i zaangażowanie pracowników coraz trudniej będzie pełnić rolę skutecznego menadżera.

PO ODBYCIU SZKOLENIA BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:

  • Jak właściwie zdiagnozować sytuacje problemowe w zespole?
  • Co wpływa na motywację, zaangażowanie i efektywność zespołu?
  • Jak metoda pracy w projekcie może wpływać na motywację zespołu?
  • Jak delegować, szacować i oceniać realizację zadań by motywować?
  • Jak przyciągać młodych specjalistów zamiast ich tracić?
  • Jakie skuteczne wskazówki dają praktycy zarządzania oraz psycholodzy motywacji i organizacji pracy?

PO ODBYCIU SZKOLENIA BĘDZIESZ POTRAFIŁ:

  • Dopasować styl zarządzania do swojego zespołu.
  • Lepiej rozumieć potrzeby i zachowania członków swojej organizacji.
  • Właściwie skonstruować system motywacyjny i dobrać metodę delegowania zadań do pracowników.
  • Diagnozować i usuwać problemy i czynniki demotywujące by tworzyć zespół zmotywowany i chcący pracować z Tobą nad realizacją celów biznesowych.

Parametry szkolenia

2 dni * 8 godzin (2 dni * 7 godzin netto) wykładów i warsztatów (z wyraźną przewagą warsztatów), maksymalna liczba uczestników 12 osób.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do teorii motywacji i psychologii zarządzania
    • czym jest motywacja
    • podstawowe zagadnienia teorie motywacji
    • rola motywacji w zarządzaniu zespołem i organizacją
    • ćwiczenia
  2. Organizacja zespołu a motywacja
    • czynniki wpływające pozytywnie na motywację, efektywność, kreatywność pracowników
    • poprawna komunikacja
    • przekazywanie feedbacku
    • zarządzanie zadaniami
    • ocenianie efektów pracy
    • co może demotywować członków zespołu
    • case study
    • ćwiczenia
  3. Różnice w motywowaniu pokoleń
    • co motywuje najmłodszych pracowników, a co tych z doświadczeniem
    • tworzenie zespołów wielopokoleniowych
    • ćwiczenia
  4. Jak wykorzystać elementy Scrum i innych metod pracy projektowej
    • jak zorganizować pracę swojego zespołu by wzmocnić motywację korzystając z doświadczeń zespołów pracujących w Scrum
    • case study
    • ćwiczenia
    • podsumowanie

Pytania?

* Wymagane.


Konsultant on-line
Skorzystaj z usług naszego konsultanta on-line.
Naciśnij przycisk ‘Skorzystaj’ aby przejść do okienka czatu
Kontakt
ul. Nowogrodzka 62c
02-002 Warszawa
Telefon +48 22 2035600
Fax +48 22 2035601
Email