Rapid prototyping - jak szybko oceniać swoje pomysły i dokonywać szybkich iteracji.
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest kierowane do osób zainteresowanych designem gier oraz osób, które chciałyby nauczyć się dokonywania szybkich iteracji i ewaluowania swoich pomysłów.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wyrobienie w uczestnikach nawyku szybkiego prototypowania, iterowania wersji swoich pomysłów oraz wyczulenie na punkcie skupiania się na istotnych elementach prototypu.
Mocne strony szkolenia
Szkolenie to pozwoli uczestnikom na stworzenie wielu prototypów gier opartych o autorskie pomysły oraz przetestowanie prototypów wykonanych przez innych uczestników szkolenia.
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#, Podstawowa wiedza o grach komuterowych.
Specjalne wymagania techniczne
Zainstalowany silnik Unity.
Parametry szkolenia
Czas szkolenia: 2 * 8 godzin ( 2 * 7 godzin netto ) Forma szkolenia: warsztaty Maksymalna liczba uczestników: 10
Program szkolenia
- Wprowadzenie do prototypowania,
- Czym jest prototyp,
- Jak zadać pytanie, na które odpowiedź ma znaleźć prototyp,
- Kiedy prototypować na papierze, a kiedy za pomocą komputera,
- Znamy odpowiedź na pytanie, co dalej?
- Analiza gotowego prototypu gry,
- Jak analizować prototyp,
- Jakie dane możemy uzyskać z prototypu,
- Ewaluacja przyszłości prototypu,
- Design prototypu gry,
- Pierwszy krok: zadanie pytania,
- Czy prototyp jest w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie,
- Dobór metody prototypowania,
- Planowanie pierwszej iteracji prototypu,
- Planowanie kolejnych iteracji prototypu,
- Metodyki prototypowania,
- Quick iterations,
- Lean development,
- Fail Faster,
- Warsztaty z prototypowania.