Adresaci szkolenia

  • analitycy biznesowi, testerzy, graficy, kierownicy projektów chcący wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność projektowania w najpopularniejszym narzędziu do projektowania
  • osoby chcące projektować prototypy stron www i aplikacji bez nauki programowania
  • osoby chcące przygotować się do pracy projektanta, badacza User Experience

Cel szkolenia

Zdobycie nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę popularnych oraz darmowych narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia zaawansowanych prototypów aplikacji.

Dzięki tym warsztatom:

  • Zapoznanie się z podstawowymi i zaawansowanymi funkcjonalnościami programu Axure/ Marvel/ Adobe XD/ Pingendo.
  • Przećwiczenie poszczególnych etapów projektowania od szkicu do klikalnego prototypu.
  • Zdobycie wiedzy na temat wykorzystania dostępnych narzędzi w szybkim testowaniu projektów nowych aplikacji lub zmian istniejących aplikacji.

Mocne strony szkolenia

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów i tutoriali z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi.
Zdobyte umiejętności umożliwią projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end.

Wymagania

Laptop z dostępem do internetu.

Specjalne wymagania techniczne

szkolenie realizowane jest na oprogramowaniu komercyjnym i możliwe jest użycie wersji free lub trial.

Parametry szkolenia

Liczba godzin szkolenia:2 x 8 (2*7 godzin netto)

Program szkolenia

  1. Prototypowanie - podstawowe techniki
    • Metody i ich zastosowanie
    • Szkice
    • Makiety
    • Prototypy
  2. Możliwości aplikacji Marvell
    • Tworzenie prototypu aplikacji mobilnej i webowej
    • Tworzenie interakcji
    • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji mobilnej/webowej
  3. Możliwości aplikacji Adobe XD
    • Tworzenie prototypu aplikacji webowej
    • Tworzenie interakcji
    • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji webowej
  4. Podstawowe możliwości aplikacji Axure cz.1
    • Main Meny
    • Canvas
    • Pages
    • Libraries
    • Masters
    • Inspector
    • Outline
    • Generating HTML prototypes
  5. Zaawansowane możliwości aplikacji Axure cz.2
    • Axure Share
    • Dynamic Panel
    • Wykorzystanie warunków i zmiennych
    • Tworzenie animacji i przejść
  6. Wykorzystanie aplikacji Pingendo
    • Tworzenie prototypu aplikacji webowej
    • Podstawy pracy w kodzie HTML/SASS
    • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji RWD
  7. Testowanie prototypu aplikacji

Pytania?

* Wymagane.
** Szczegóły promocji w Regulaminie.


Konsultant on-line
Skorzystaj z usług naszego konsultanta on-line.
Naciśnij przycisk ‘Skorzystaj’ aby przejść do okienka czatu
Kontakt
ul. Nowogrodzka 62c
02-002 Warszawa
Telefon +48 22 2035600
Fax +48 22 2035601
Email