Adresaci szkolenia
- analitycy biznesowi, testerzy, graficy, kierownicy projektów chcący wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność projektowania w najpopularniejszym narzędziu do projektowania
- osoby chcące projektować prototypy stron www i aplikacji bez nauki programowania
- osoby chcące przygotować się do pracy projektanta, badacza User Experience
Cel szkolenia
Zdobycie nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę popularnych oraz darmowych narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia zaawansowanych prototypów aplikacji.
Dzięki tym warsztatom:
- Zapoznanie się z podstawowymi i zaawansowanymi funkcjonalnościami programu Axure/ Marvel/ Adobe XD/ Pingendo.
- Przećwiczenie poszczególnych etapów projektowania od szkicu do klikalnego prototypu.
- Zdobycie wiedzy na temat wykorzystania dostępnych narzędzi w szybkim testowaniu projektów nowych aplikacji lub zmian istniejących aplikacji.
Mocne strony szkolenia
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów i tutoriali z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi.
Zdobyte umiejętności umożliwią projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end.
Wymagania
Laptop z dostępem do internetu.
Specjalne wymagania techniczne
szkolenie realizowane jest na oprogramowaniu komercyjnym i możliwe jest użycie wersji free lub trial.
Parametry szkolenia
Liczba godzin szkolenia:2 x 8 (2*7 godzin netto)
Program szkolenia
- Prototypowanie - podstawowe techniki
- Metody i ich zastosowanie
- Szkice
- Makiety
- Prototypy
- Możliwości aplikacji Marvell
- Tworzenie prototypu aplikacji mobilnej i webowej
- Tworzenie interakcji
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji mobilnej/webowej
- Możliwości aplikacji Adobe XD
- Tworzenie prototypu aplikacji webowej
- Tworzenie interakcji
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji webowej
- Podstawowe możliwości aplikacji Axure cz.1
- Main Meny
- Canvas
- Pages
- Libraries
- Masters
- Inspector
- Outline
- Generating HTML prototypes
- Zaawansowane możliwości aplikacji Axure cz.2
- Axure Share
- Dynamic Panel
- Wykorzystanie warunków i zmiennych
- Tworzenie animacji i przejść
- Wykorzystanie aplikacji Pingendo
- Tworzenie prototypu aplikacji webowej
- Podstawy pracy w kodzie HTML/SASS
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji RWD
- Testowanie prototypu aplikacji