Adresaci szkolenia

  • analitycy biznesowi
  • inżynierowie wymagań
  • testerzy
  • menadżerowie IT
  • Product Ownerzy

Cel szkolenia

Umożliwienie uczestnikom zdobycie nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia prototypów produktów, usług i aplikacji.
Przedstawienie i przećwiczenie metod, narzędzi oraz podejść do pracy projektowej w celu szybkiego kreowania, prototypowania i testowania poprawności zebranych wymagań i modelowanych procesów.
Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili wykorzystywać zdobytą wiedzę i poznane narzędzia w swojej codziennej pracy.

Dzięki tym warsztatom:

  • Będziesz potrafił samodzielnie stworzyć MVP produktu od zebranych wymagań do jego klikalnego prototypu.
  • Nauczysz się szybkiego tworzenia szkiców i prototypów uzupełniających zbierane przez ciebie wymagania i rozwiązanie modelowane np. w BPMN
  • Będziesz wiedział jak szybko stworzyć prototyp graficzny lub w HTML, CSS.
  • Zdobędziesz dodatkowe umiejętności i narzędzia do zbierania oraz prezentowania wymagań podczas współpracy z klientem i programistami.
  • Będziesz wiedział jak zweryfikować poprawność modelowanego procesu pod kątem użyteczności i spełnienia wymagań użytkownika końcowego.
  • Poszerzysz swój warsztat o wiedzę, techniki i umiejetność obsługi narzędzi stosowanych przez projektantów User Experience.

Mocne strony szkolenia

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi.
Poznane techniki i narzędzia umożliwią projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end.

Parametry szkolenia

Liczba godzin szkolenia:2 x 8
Maksymalna liczba uczestników 8-10

Program szkolenia

1 dzień

  1. Przygotowanie wymagań dla prototypu

    • cel i korzyści z prototypowania
    • zbieranie wymagań metody i narzędzia
    • tworzenie user journey map
    • wykorzystanie notacji BPMN
    • case study i ćwiczenia
  2. Prototypowanie

    • rodzaje prototypów
    • techniki stosowane w prototypowaniu
    • szkicowanie
    • makietowanie
    • prototyp klikalny
    • case study i ćwiczenia
  3. Zaawansowane narzędzia do prototypowania

    • przegląd wybranych narzędzi Axure, Marvel, Invision, Pencil, Origami, Vectr, Atomic.
    • wykorzystanie wybranych narzędzi - ćwiczenia

2 dzień

  1. Narzędzia do szybkiego prototypowania w HTML, CSS

    • wykorzystanie narzędzia Pingendo, Macaw - ćwiczenia
  2. Tworzenie MVP

    • czym jest MVP
      • cel i zalety tworzenia MVP
      • podejście LEAN STARTUP w tworzeniu produktów
  3. Testowanie prototypu - MVP

    • rodzaje testów
      • testowanie użyteczności
      • weryfikacja założeń biznesowych MVP

Pytania?

* Wymagane.
** Szczegóły promocji w Regulaminie.


Konsultant on-line
Skorzystaj z usług naszego konsultanta on-line.
Naciśnij przycisk ‘Skorzystaj’ aby przejść do okienka czatu
Kontakt
ul. Nowogrodzka 62c
02-002 Warszawa
Telefon +48 22 2035600
Fax +48 22 2035601
Email