Tworzenie gier komputerowych z gatunku first-person shooter w silniku Unreal Engine.

Adresaci szkolenia

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku first-person shooter.

Cel szkolenia

Podczas tego szkolenia stworzysz własną grę z gatunku first person shooter. Dowiesz się jak należy stworzyć kontroler bohatera gracza, jak wygląda obsługa kamery oraz jak należy obsługiwać interakcję ze światem. Stworzymy prostą grę z mechaniką strzelania, podnoszenia broni i przechodzenia poziomów.

Mocne strony szkolenia

Szkolenie przeprowadzi każdego uczestnika przez kulisy powstawania gier first person shooter i pozostawi z działającym prototypem gry własnego autorstwa.

Wymagania

Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania.

Parametry szkolenia

Czas szkolenia: 5 * 8 godzin ( 5 * 7 godzin netto )

Forma szkolenia: wykłady + warsztaty

Maksymalna liczba uczestników: 10

Program szkolenia

  1. Analiza rynku gier FPS,
    • Gry wysokobudżetowe,
    • Gry niezależne,
    • FPS na rynku mobilnym,
  2. Wprowadzenie do silnika Unreal Engine,
  3. Kontrolowanie postaci gracha,
    • Poruszanie postacią za pomocą klawiatury i myszy,
    • Poruszanie postacią za pomocą gamepada,
  4. Obsługa kamery,
    • Kamera podążająca za graczem,
    • Kolizja kamery ze światem,
    • Efekty kamery w grach FPS,
  5. Fizyka w grach FPS,
    • Raycasting,
    • Strzelanie do celów za pomocą promieni,
    • Bronie udające prawdziwą fizykę,
  6. Interakcja z otoczeniem,
    • Aktywacja przedmiotów,
    • Proximity Triggers,
    • Przemieszczanie między poziomami,
  7. Przeciwnicy w grach FPS,
    • Navigation Mesh,
    • Proste AI przeciwników,
  8. Warsztaty z tworzenia gier FPS.

Pytania?

* Wymagane.


Konsultant on-line
Skorzystaj z usług naszego konsultanta on-line.
Naciśnij przycisk ‘Skorzystaj’ aby przejść do okienka czatu
Kontakt
ul. Nowogrodzka 62c
02-002 Warszawa
Telefon +48 22 2035600
Fax +48 22 2035601
Email