Tworzenie gier z popularnego gatunku “Hyper Casual” na platformy mobilne w silniku Unity.
Adresaci szkolenia
Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne z gatunku hyper casual.
Cel szkolenia
Podczas tego szkolenia stworzysz własną grę na platformę mobilną z gatunku Hyper Casual. Gry z tego gatunku są aktualnie wyjątkowo popularne na rynku dzięki swojej prostocie i mechanizmom nagradzania gracza. Dowiemy się jak wygląda tworzenie takiej gry, na co należy zwracać uwagę i jakie są najlepsze praktyki podczas kreowania takiej aplikacji. Porozmawiamy też o najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie gry z tego gatunku.
Mocne strony szkolenia
Każdy z uczestników ukończy szkolenie z ukończoną własną autorską grą typu hyper casual, gotową do przetestowania na rynku gier mobilnych.
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#, Mile widziana znajomość gier mobilnych.
Specjalne wymagania techniczne
Zainstalowany silnik Unity.
Parametry szkolenia
Czas szkolenia: 3 * 8 godzin ( 3 * 7 godzin netto ) Forma szkolenia: wykłady + warsztaty Maksymalna liczba uczestników: 10
Program szkolenia
- Zrozumienie gier hyper casual,
- Analiza rynku gier hyper casual,
- Casual vs hyper casual,
- Grupa docelowa,
- Dlaczego rozgrywka powinna być "System 1",
- KPI w grach hyper casual,
- Jak działą akwizycja w grach hyper casual,
- Retencja w hyper casualach,
- Jak monetyzować graczy,
- Optymalizacja CPI,
- Show don't tell,
- Youtubability,
- Wysoki kontrast,
- Dbanie o retencję,
- D1 - curiosity phase,
- D7 - hook phase,
- D30 - habit phase,
- Designowanie gier hyper casual,
- Najlepsze gatunki do gier hyper casual,
- Endless gameplay,
- Metody urozmaicania rozgrywki,
- Kontrolowanie gry "jednym tapnięciem",
- Zasada "One more try",
- Wprowadzenie do Unity,
- Obsługa edytora,
- Obsługa scen,
- Pisanie skryptów w Unity,
- Prefabs,
- Prosty User Interface,
- Warsztaty z tworzenia gier Hyper Casual.