Adresaci szkolenia

  • analitycy biznesowi
  • inżynierowie wymagań
  • testerzy
  • menadżerowie IT
  • Product Ownerzy

Cel szkolenia

  • Przedstawienie pojęć i koncepcji związanych z projektowaniem satysfakcji odbiorcy - User Experience
  • Przedstawienie i przećwiczenie poszczególnych etapów związanych z procesem projektowym w tym zbierania wymagań, analizy, projektowania i testowania użyteczności produktu
  • Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
  • Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu

Mocne strony szkolenia

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik.
Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy projektanta od zebrania wymagań do stworzenia i przetestowania prototypu usługi lub aplikacji.
Poznane narzędzia umożliwią testowanie i projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end.

Parametry szkolenia

Liczba godzin szkolenia: 4 x 8
Maksymalna liczba uczestników 8-10

Program szkolenia

  1. User Experience – podstawowe pojęcia i procesy
    • User Experience - podstawowe pojęcia i definicje
    • Zastosowanie User Experience - ćwiczenia i case study
    • Psychologia poznawcza w UX – ćwiczenia i case study
    • Proces projektowy - etapy pracy nad projektem
  2. Zbieranie wymagań, badanie użyteczności, prezentowanie wymagań
    • Metody zbierania wymagań
      • wywiady
      • obserwacje etnograficzne
      • sortowanie kart (ang. card sorting)
      • dzienniczki i ankiety
      • audyt ekspercki
      • heurystyki Nielsena
      • eyetracking
      • mousetracking
      • ćwiczenia
    • Metody prezentowania wymagań
      • persony
      • mapy empatii (ang. Empathy map)
      • mapa doświadczeń klienta (ang. Customer journey map)
      • scenorys (ang. Story boards)
      • historie użytkownika (ang. User stories)
      • ćwiczenia
  3. Projektowanie i prototypowanie
    • Metody projektowania
      • szkice
      • makiety
      • prototypy
      • ćwiczenia i case study
    • Narzędzia projektanta
      • Axure, Marvel, Pencil, Vectr, Atomic, Pingendo, Macaw - prezentacja funkcjonalności i zastosowania
      • ćwiczenia
  4. Testowanie i weryfikacja przyjętego rozwiązania
    • Klasyczne metody testowania użyteczności
      • testy zadaniowe
      • „testy korytarzowe”
      • obserwacja naturalne
    • Zdalne metody testowania użyteczności
      • wywiady zdalne
      • testy A/B
      • mousetracking/ clicktracking
    • Prezentacja narzędzi przydatnych w testowaniu
      • Inspectlet
      • Mouseflow
      • UsabilityTools
    • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów
      • case study i ćwiczenia

Pytania?

* Wymagane.
** Szczegóły promocji w Regulaminie.


Konsultant on-line
Skorzystaj z usług naszego konsultanta on-line.
Naciśnij przycisk ‘Skorzystaj’ aby przejść do okienka czatu
Kontakt
ul. Nowogrodzka 62c
02-002 Warszawa
Telefon +48 22 2035600
Fax +48 22 2035601
Email