Aktualnie poszukujemy

 

Pasjonat / Trener / Konsultant

Content Marketing Specialist

Online Marketing Specialist

Account Manager


Pasjonat / Trener / Konsultant

Zajmujemy się dostarczaniem specjalistycznej wiedzy naszym klientom. Dostarczamy ją w postaci szkoleń autorskich realizowanych na bazie naszych doświadczeń, szkoleń szytych na miarę i konsultacji. Pozyskujemy ją od wysokiej klasy specjalistów, na co dzień pracujących w danej technologii, a posiadających ten rzadki dar umiejętności przekazywania wiedzy - takich jak Ty. Wreszcie, opakowujemy szkolenie naszym know-how z zakresu metod przekazywania wiedzy i realizacji skutecznych i ciekawych zajęć.

Jeśli na co dzień realizujesz projekty w technologii, którą kochasz, a chcesz kilka razy w roku podzielić się swoją wiedzą z innymi, to jesteś świetnym kandydatem! Jeśli zjadłeś zęby na programowaniu, a teraz chcesz w większym zakresie pracować z ludźmi i dzielić się wiedzą, żeby odpocząć od wstukiwania kolejnych wierszy kodu, to jesteś świetnym kandydatem. Jeśli szkolisz w innych firmach, ale czujesz niedosyt lub masz wrażenie, że uczestniczysz w realizacji słabych merytorycznie szkoleń, które nie dorastają do Twoich kompetencji, to jesteś świetnym kandydatem. Jeśli znasz się na czymś, na czym nie znamy się my i chciałbyś wzbogacić naszą ofertę, to jesteś świetnym kandydatem.

Lista cech, których oczekujemy od kandydatów:

(nie oczekujemy, że spełniasz wszystkie, np. jeśli jesteś świetnym praktykiem, a nie prowadziłeś szkoleń – zapewnimy Ci stosowny coaching)

  • pasja, głód wiedzy i chęć dzielenia się nią,
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń technicznych,
  • doświadczenie w analizie potrzeb szkoleniowych i realizacji szkoleń „szytych na miarę”,
  • doświadczenie w tworzeniu własnych szkoleń autorskich,
  • praktyczne umiejętności w jednej z poszukiwanych technologii/tematyk, poparte udziałem w projektach,
  • chęć wzbogacania naszej oferty programowej o nowe zagadnienia.

Zagadnienia, które nas szczególnie interesują: DevOps, Big Data, Quality Assurance, Cloud, Java

Zakres współpracy: Zakres oraz intensywność współpracy zależy od trenera, jego dostępności oraz charakteru i liczby tematów szkoleniowych, z których może prowadzić warsztaty. Nasi trenerzy zazwyczaj pracują w projektach, łącząc tę aktywność zawodową z prowadzeniem szkoleń.

Miejsce pracy: Szkolenia odbywają się w całej Polsce, w zależności od potrzeb klientów, a terminy i lokalizacja uzgadniane są z wyprzedzeniem (min. 1 miesiąca).

Czas pracy: Szkolenia są zazwyczaj 2-3-dniowe (max. 5-dniowe) i organizowane są w zdecydowanej większości przypadków w dni robocze, w godzinach 9:00 – 17:00 lub 8.00 – 16.00.

Forma współpracy: dowolna forma prawna

Obowiązki:

(oczekujemy, że odnajdziesz się w pełnieniu jednego lub wielu z następujących obowiązków)

  • przygotowanie i prowadzenie szkoleń specjalistycznych,
  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • współtworzenie oferty programowej,
  • publikowanie artykułów, udział w seminariach i konferencjach,
  • doradztwo technologiczne,
  • opracowywanie architektury systemów IT i opieka merytoryczna nad projektami,
  • udział w projektach w charakterze: architekta, dewelopera, teamleadera, audytora, w zależności od predyspozycji.

Korzyści ze współpracy

  • połączenie pasji z pracą,
  • gromadzenie doświadczeń, czyli trener uczy się najwięcej - szkoląc w wielu firmach widzisz pełne spektrum uwarunkowań projektowych i problemów, które mogą pojawić się w rzeczywistej pracy,
  • poszerzanie wiedzy branżowej -swoją wiedzę możesz poszerzać uczestnicząc za darmo w naszych szkoleniach otwartych i korzystając z doświadczeń innych trenerów,
  • rozwój umiejętności trenerskich - możesz doskonalić swoje umiejętności trenerskie korzystając z coachingu i naszych szkoleń trenerskich,
  • wsparcie przy uczestnictwie w konferencjach branżowych - chętnie pomożemy w organizacji i pokryciu kosztów udziału w konferencjach, na których planujesz być prelegentem,
  • budowanie własnej marki - szkoląc pokazujesz siebie z najlepszej strony i rozwijasz swoje kontakty biznesowe.

Zainteresowany?
Pisz na pasja@sages.com.pl


Content Marketing Specialist

Poszukujemy ambitnej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu Treści. Jeśli z wypiekami na twarzy śledzisz blogi dotyczące content marketingu, nie odpuścisz żadnej konferencji z tego zakresu, posiadasz doświadczenie w pracy jako copywriter bądź redaktor, a Twoim celem jest wykorzystać najnowsze narzędzia i dobre praktyki, żeby dotrzeć ze swoim przekazem do tysięcy ludzi na świecie, to ta praca jest dla Ciebie!

Zakres obowiązków

  • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingu treści
  • tworzenie oraz dystrybucja treści marketingowych oraz informacyjnych
    • opieka nad blogami marek, planowanie i tworzenie wpisów
    • planowanie i tworzenie treści na temat marek i produktów (opisy, tutoriale, mailingi, landing pages), publikacji w mediach (artykuły kontekstowe, notki, reklamy), materiałów wspierających sprzedaż (ulotki, broszury, prezentacje, scenariusze video), komunikacji wewnętrznej
  • analiza rynku i konkurencji dla kreowania nowych pomysłów, kanałów i narzędzi komunikacji
  • śledzenie trendów w content marketingu oraz adaptowanie ich w prowadzone działania
  • terminowość i odpowiedzialność za jakość treści i materiałów
  • linkbuilding w oparciu o wewnętrzne i zewnętrzne zasoby
  • optymalizacja strony pod kątem SEO, SEM
  • współpraca z podwykonawcami: programistami, grafikiem, portalami branżowymi
  • współpraca z agencją PR, zespołem marketingowym oraz ekspertami branżowymi w celu zapewnienia poprawności merytorycznej tworzonych treści
  • czynny udział w rozwoju firmy

Czego oczekujemy?

  • doskonałej znajomości zasad ortografii i gramatyki oraz lekkiego pióra przy tworzeniu treści zgodnie z przyjętą strategią dla każdej z marek
  • komunikatywności, kreatywności, zaangażowania i nieszablonowego myślenia
  • samodzielności w planowaniu i tworzeniu treści opartej na bieżącym monitoringu mediów ogólnych i branżowych
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • podstawowa znajomość HTML/CSS
  • wyższego wykształcenia, mile widziane kierunkowe w zakresie dziennikarstwa, PR, nowych mediów
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, szczególnie w sprawnym pisaniu i redagowaniu tekstów - potwierdzonego przykładami

Dodatkowym atutem będzie

  • znajomość branży IT
  • znajomość dowolnego systemu CMS
  • umiejętność tworzenia / edycji prostych ulotek / folderów reklamowych za pomocą narzędzi do samodzielnego tworzenia i edycji grafik np. Canva

Co oferujemy?

  • możliwość rozwoju osobistego, w tym uczestnictwo w ciekawych projektach, związanych z edukacją, marketingiem i nowymi technologiami
  • realny wpływ na tworzenie strategii komunikacyjnej firmy
  • poznanie narzędzi zarządzania projektami oraz treścią
  • dostęp do branżowego know-how
  • możliwość doskonalenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach
  • pracę w kameralnym zespole marketingowym
  • miłą atmosferę w pracy w biurze w samym centrum Warszawy
  • pakiet medyczny
  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną/B2B w pełnym wymiarze czasu
  • służbowy telefon komórkowy oraz laptop
  • pyszną kawę i ciastka ☺

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: praca@sages.com.pl z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sages sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych stosownie do postanowień z Europejskiego Rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) zarówno dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu Treści, jak i przyszłych procesów rekrutacji. Niniejsza zgoda wyrażona zostaje na czas nieokreślony albo do momentu wniesienia przeze mnie sprzeciwu."


Online Marketing Specialist

Poszukujemy ambitnej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu Internetowego. Jeśli z wypiekami na twarzy śledzisz blogi dotyczące internet marketingu, nie odpuścisz żadnej konferencji z tego zakresu, a Twoim celem jest wykorzystać najnowsze narzędzia i dobre praktyki, żeby dotrzeć ze swoim przekazem do tysięcy ludzi na świecie, to ta praca jest dla Ciebie!

Zakres obowiązków

  • budowanie i realizacja przyjętej strategii komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn,)
  • planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych Facebook Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads
  • planowanie i tworzenie kampanii e-mail marketingu
  • analiza i optymalizacja zasięgów social media
  • analiza konkurencji w zakresie prowadzonych działań
  • śledzenie trendów w online marketingu oraz adaptowanie ich w prowadzone działania
  • współpraca z podwykonawcami: grafikami, copywriterami
  • współpraca z zespołem marketingowym
  • czynny udział w rozwoju firmy

Czego oczekujemy?

  • znajomości trendów online marketingu oraz praktycznej wiedzy z zakresu Google Analytics, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads
  • umiejętność tworzenia prostych grafik reklamowych za pomocą narzędzi do samodzielnego tworzenia i edycji grafik np. Canva
  • umiejętność korzystania z oprogramowania do e-mail marketingu np. Getresponse
  • znajomość i umiejętność stosowania rozwiązań marketing automation
  • pomiar i analiza skuteczności przeprowadzonych działań oraz umiejętność podejmowania trafnych decyzji na podstawie analizy danych
  • umiejętności samodzielnej nauki, wyszukiwania i weryfikacji informacji
  • komunikatywności, samodzielności, kreatywności, zaangażowania i analitycznego myślenia
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • wyższego wykształcenia, mile widziane kierunkowe w zakresie marketingu, PR, nowych mediów
  • 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku

Dodatkowym atutem będzie znajomość branży IT.

Co oferujemy?

  • możliwość rozwoju osobistego, w tym uczestnictwo w ciekawych projektach, związanych z edukacją, marketingiem i nowymi technologiami
  • realny wpływ na tworzenie strategii marketingowej firmy
  • poznanie narzędzi zarządzania projektami oraz relacjami z klientami
  • dostęp do branżowego know-how
  • możliwość doskonalenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach
  • pracę w kameralnym zespole marketingowym
  • miłą atmosferę w pracy w biurze w samym centrum Warszawy
  • pakiet medyczny
  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną/B2B w pełnym wymiarze czasu
  • służbowy telefon komórkowy oraz laptop
  • pyszną kawę i ciastka ☺

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: praca@sages.com.pl z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sages sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych stosownie do postanowień z Europejskiego Rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) zarówno dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu Internetowego, jak i przyszłych procesów rekrutacji. Niniejsza zgoda wyrażona zostaje na czas nieokreślony albo do momentu wniesienia przeze mnie sprzeciwu."


Account Manager

Wymagania:

  • doświadczenie w branży szkoleniowej i/lub IT,
  • doświadczenie na podobnym lub pokrewnym stanowisku w sprzedaży lub komercyjnych relacjach między klientami biznesowymi,
  • umiejętność tworzenia ofert na usługi realizowane przez firmę,
  • zdolności interpersonalne i umiejętność prowadzenia rozmów handlowych,
  • znajomość języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie,
  • dobra znajomość pakietów do pracy biurowej typu Microsoft Office,
  • dokładność i staranność w wykonywaniu swoich obowiązków.

Dodatkowym atutem będzie:

  • wykształcenie techniczne w dziedzinie informatyki,
  • wyższe wykształcenie.

Zakres obowiązków:

  • aktywne poszukiwanie nowych klientów dla produktów i usług firmy,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • raportowanie powziętych działań handlowych i ich efektów,
  • utrzymanie relacji z klientami oraz partnerami firmy,
  • tworzenie ofert,
  • rekrutacja konsultantów na potrzeby realizowanych projektów.

Oferujemy:

  • swobodę w realizacji własnych pomysłów handlowych,
  • możliwość rozwoju osobistego,
  • pracę w niewielkim, kreatywnym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od osiąganych wyników
  • możliwość doskonalenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach
  • miłą atmosferę w pracy w biurze w samym centrum Warszawy
  • pakiet medyczny
  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną/B2B w pełnym wymiarze czasu
  • służbowy telefon komórkowy oraz laptop
  • pyszną kawę i ciastka ☺

Miejsce pracy: Warszawa

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: praca@sages.com.pl z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sages sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych stosownie do postanowień z Europejskiego Rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) zarówno dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Acoount Managera, jak i przyszłych procesów rekrutacji. Niniejsza zgoda wyrażona zostaje na czas nieokreślony albo do momentu wniesienia przeze mnie sprzeciwu."