Process i Design Level Event Storming

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:EVENTSTORMING/PLDL

Poziom zaawansowania:
requirementsevent-storming

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

23 lipiec
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Sebastian Malaca

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

15 październik
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Sebastian Malaca

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

17 grudzień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Sebastian Malaca

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu Process i Design Level Event Storming

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Programistów języków obiektowych (podczas szkolenia wykorzystywany jest język Java)

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość programowania obiektowego

Zalety

  • Szkolenie "Process i Design Level Event Storming" ma charakter warsztatów przeznaczonych dla programistów
  • Nauczysz się nie tylko czym jest Event Storming, ale również jakie są jego ograniczenia
  • Dowiesz się, w którym momencie należy rozpocząć implementację oraz jak testować ją w taki sposób aby zwiększyć jakość kodu u ułatwić sobie jego utrzymanie w przyszłości

Cele szkolenia

  • Zapoznanie się z techniką Event Storming

Program

Wprowadzenie do Event Storming

  • Czym jest zdarzenie
  • Rodzaje zdarzeń
  • Czym jest Event Storming
  • Rodzaje sesji Event Storming

Jak zorganizować sesję Event Storming

  • Co jest niezbędne
  • Offline vs. Online
  • Organizacja sesji
  • Cel sesji
  • Uczestnicy
  • Różnice pomiędzy Process Level, a Design Level

Facylitator

  • Kim jest facilitator
  • Zadania facilitatora
  • Jak pomagać grupie
  • Jak zadbać o dynamikę sesji
  • Jak zadbać o jakość dyskusji

Praca z domeną szkoleniową

  • Wprowadzenie do domeny
  • Wprowadzanie notacji
  • Definiowanie zdarzeń
  • Oś czasu i hot spoty

Wzbogacanie zdobytej wiedzy

  • Command
  • Read model
  • Aktorzy i serwisy zewnętrzne
  • Dane i niezmienni
  • Polityki

Event Storming, a implementacja

  • Data Model vs. Domain Model
  • Command Query Separation
  • Przegląd architektur
  • Domain-Driven Design
  • Jak "przetłumaczyć" kartki na kod
  • Testowanie

Pułapki

  • Złe praktyki
  • Niebezpieczeństwa i problemy

Podsumowanie

Podobne szkolenia